Predavanje za studente FON-a

 
 
 

Kontakti


Kristina Šperanda Ferenc
Telefon: +385 1 295-80-47

 

26-12-2017 | Korporativne vesti

Bosch organizuje dan kompanije na Fakultetu organizacionih nauka

Novi pristup poslodavca u komunikaciji sa studentima

  • Bosch se povezuje sa fakultetima u cilju jacanja saradnje sa diplomcima
  • Preko 200 studenata je vec uzelo ucešca u Bosch danima
  • Prvi Bosch dogadaji ovog tipa organizovani na cetiri fakulteta u Srbiji

Beograd, Srbija – 26. decembra, 2017. Bosch organizuje dan kompanije na Fakultetu organizacionih nauka kako bi se bolje povezao sa mladim profesionalcima, prevashodno iz IT sfere. Bosch je prvi put u okviru Bosch dana gostovao na FON-u 15. decembra, kada je za studente organizovana studija slucaja. “Bosch i dalje nastavlja sa razvojem u Srbiji, a poslednje dve godine u fokusu je razvoj IT usluga za Bosch Grupu globalno. Planiramo da se u narednom periodu pozicioniramo kao IT poslodavac u zemlji. Ulaganja u obuke zaposlenih su medu najvišim u Srbiji“, kaže Jovanka Jovanovic, generalna direktorka kompanije Bosch u Srbiji.

Predavaci su zaposleni kompanije koji predstavljaju svoje karijerne puteve, jer su vecinom upravo sa fakulteta na kojima gostuju. Bosch dani obuhvataju osim predavanja i rešavanje studije slucaja u vidu interaktivne radionice za studente. Bosch kroz integraciju ova dva razlicita pristupa želi da mlade profesionalce informiše i motiviše ih u traženju poslovnih prilika u kompaniji.

Bosch se zbližava sa digitalnim generacijama tzv. Milenijalsa

Istovremeno, komunicirajuci neformalno sa studentima kroz ove dogadaje, Bosch dopire do milenijalsa koji su danas najveci ambasadori digitalne ere. Dani kompanije su jedan od nacina informisanja mladih o prilikama zapošljavanja u kompaniji, ali isto tako dobra prilika za utvrđivanje praktičnih znanja stečenih na fakultetu. U Bosch-u je već angažovan veliki broj IT diplomaca kojima je to ujedno postalo i prvo radno mesto nakon obavljene studentske prakse. Želimo da mladi diplomci znanje stečeno na fakultetu primenjuju u svakodnevnom radu doprinoseći inicijativama i idejama koje su potrebne inovativnoj kompaniji kao što je Bosch.

Kompanija trenutno zapošljava više od 1,500 saradnika u Srbiji, ovaj broj je utrostručen za manje od tri godine, a očekuje se da će i dalje rasti. Bosch želi da svoje snage usmeri na mlade IT profesionalce jer intenzivno ulaže u razvoj ICT odeljenja u Srbiji i podržava projekte iz sfere programiranja, elektronike i IT-a. U 2015. godini kompanija je u Srbiji otvorila dva nova IT odeljenja koja pružaju podršku poslovnim divizijama Mobility Solutions (Automotive) i Električni Ručni Alati i koja kontinuirano šire asortiman svojih usluga, te je potreba za IT profesionalcima u porastu.

Bosch dani su već održani uspešno na Fakultetu tehničkih nauka u Novom Sadu u oktobru i Mašinskom fakultetu i Saobraćajnom fakultetu u Beogradu tokom novembra. Kompanija je ovom prilikom predstavila program praksi i otvorene pozicije na koje su studenti pozvani da se prijave. Sve grupe studenata koje su pobedile u studijama slučaja kao nagradu su dobile posetu fabrici u Pećincima, najvećoj Bosch fabrici za proizvodnju sistema brisača u Evropi. Danas će dani kompanije biti na Fakultetu organizacionih nauka sa početkom u 10:15 časova, te pozivamo studente da posete predavanje Bosch zaposlenih i čuju nešto više o Ecommerce tj. elektronskom poslovanju i agilnim metodama rada u multinacionalnoj kompaniji u okviru prezentacije Divizije Električnih Ručnih Alata koje je Bosch pripremio za njih.

Grupa Bosch je vodeći dobavljač tehnologija i usluga. Zapošljava oko 390.000 saradnika širom sveta (od 31. decembra 2016. godine). Kompanija je ostvarila promet od 73,1 milijardi evra u 2016. godini. Delatnost kompanije podeljena je u četiri poslovna sektora: Mobility Solutions, Industrial Technology, Consumer Goods, i Energy and Building Technology. Bosch kao jedna od vodećih kompanija za Internet stvari nudi inovativna rešenja za pametne domove, pametne gradove, povezanu mobilnost i povezanu industriju. Bosch primenjuje svoju stručnost u tehnologiji senzora, softveru i uslugama, kao i sopstvenom oblaku za internet stvari da bi svojim korisnicima iz jednog izvora pružao povezana rešenja iz više domena. Strateški cilj Bosch grupe je da otkriva tehnologije za povezan život i da poboljšava kvalitet života inovativnim i inspirativnim proizvodima i uslugama. Ukratko, Bosch stvara tehnologiju koja je "Tehnologija za život". Grupa Bosch sastoji se od firme Robert Bosch GmbH i oko 440 filijala i regionalnih društava u oko 60 zemalja. Ako tu ubrojimo i prodajne i servisne partnere, Bosch globalna mreža proizvodnje, inženjeringa i prodaje pokriva skoro sve zemlje na svetu. Osnova za budući rast kompanije je njena inovativnost. Bosch zapošljava otprilike 59.000 saradnika u sektoru za istraživanje i razvoj na više od 120 lokacija širom sveta.

Firmu je 1886. u Štutgartu osnovao Robert Bosch (1861-1942) kao „Radionicu za preciznu mehaniku i elektroniku". Zahvaljujući posebnoj strukturi vlasništva firme Robert Bosch GmbH, koja joj obezbeđuje preduzetničku slobodu, kompanija može da planira dugoročno i da investira u značajne projekte za budućnost. Ukupno 92% udela u firmi Robert Bosch GmbH u vlasništvu je fondacije Robert Bosch Stiftung GmbH. Većinsko pravo glasa ima industrijsko povereničko društvo Robert Bosch Industrietreuhand KG koje izvršava sve preduzetničke funkcije. Ostatak poslovnog udela je u vlasništvu porodice Bosch i društva Robert Bosch GmbH.

Dodatne informacije se mogu dobiti na adresi:

www.bosch.com

www.bosch-press.com

twitter.com/BoschPresse