Ulaganje u zelene ideje

Ulaganje u zelene ideje

Ovaj Flash video plejer zahteva Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Ulaganje u zelene ideje

Gde akcije u novim kompanijama plaćaju dividende na više načina.

„Svojim okom vidim nešto ... zeleno“. Mnoge dobre dečije igre započinju jednostavnom premisom i upravo zbog toga prerastu u nešto interesantno. Zato je skoro logično porediti proces osnivanja kompanije sa dečijom igrom. Ovo, takođe, obično započinje jedinstvenom idejom koje se razvija i dobija oblik. I što ima više igrača, može biti interesantnija – i to se odnosi i na dečije igre i na osnivanje kompanije. Pa gde možemo videti nešto zeleno?

Viruelno, sve što se nalazi u prostoru koji okružuje Boschovu centralnu kancelariju u Štutgartskoj Schillerhöhe je zeleno – skoro da ne postoji ništa drugo što oko može da vidi osim drveća. Mnogi Bosch istraživači takođe vide zeleno. Oko 45 procenata investicija u istraživanje i razvoj odlazi na proizvode koji štede energiju i resurse.

Ovo obuhvata zelene mašine za sudove, zelene sisteme za grejanje i zelene solarne ćelije. „Ali tata, zar nije naša mašina bela?“ „Da, ali to je nešto drugo...“ I sada igra postaje stvarno interesantna.

Ko još može videti nešto zeleno? „Vidimo organske solarne ćelije,“ kaže Heliatek. „A mi vidimo litijum-jonske baterije“, kaže Samsung. „Mi vidimo nešto zeleno, takođe,“ kaže GreenPeak,„naime, bežičnu tehnologiju koja sama obezbeđuje svoju energiju.“ „Mmm“, kaže Bosch, „i mi smo videli isto to. Kažite nam malo više i možda možemo da radimo zajedno da napravimo više zelenih stvari.“ I od tog trenutka postaje interesantno za kompanije.