Odgovornost

Zaštita okoline i klima

Zaštita okoline i klima

Moto kompanije Bosch je obezbediti tehnološke odgovore na ekološka pitanja. Kada je o tome reč, Bosch investira oko 50 procenata svog budžeta za istraživanje i razvoj u tehnologije koje pomažu u zaštiti okoline i očuvanju resursa i skoro trećinu svoje prodaje ostvaruje kroz takvu vrstu proizvoda.

Proizvodi i kupci

Proizvodi i kupci

Zaštita okoline će u budućnosti biti tržište u velikom porastu. „Zelene“ tehnologije koje poboljšavaju energetsku efikasnost ili smanjuju emisije biće važni pokretači rasta u narednim godinama.

Saradnici i mladi talenti

Saradnici i mladi talenti

U razvoju novij proizvoda i otvaranju novih oblasti poslovanja, veoma je važno da Bosch ima prvoklasne stručnjake i da ih podstiče da svoj potencijal koriste u potpunosti.

 
Društvo i angažovanost

Društvo i angažovanost

Društvena angažovanost Bosch grupe razvila se tokom vremena i zasniva se na uverenjima našeg osnivača, Roberta Boscha. Kompanija podržava veliki broj dobrotvornih institucija i projekata usmerenih na promovisanje mladih talentovanih akademskih građana i sponzoriše dobrotvorne inicijative u ciljanim oblastima na lokacijama širom sveta.

Korporativno upravljanje

Korporativno upravljanje

Koji pogon će koristiti automobili za 20 do 30 godina? Koje sirovine će još uvek biti dostupne? Kakve će zahteve ljudi imati u budućnosti u pogledu mobilnosti i snabdevanja električnom energijom? Svi koji postave takva pitanja suočiće se sa procesima promena koji utiču na sve nas: to su procesi globalizacije, demografski razvoji, klimatske promene i napori na očuvanju prirodnih resursa. Zato Bosch redovno analizira predviđeni razvoj osnovnih uslova koij su poznati kao „mega trendovi“.

Izveštavanje i podaci

Izveštavanje i podaci

U našem trenutnom izveštaju o održivosti dajemo pregled onoga što Bosch saradnici širom sveta rade kako bi nam pomogli da ostvarimo svoje ambiciozne ciljeve o održivosti.